Followers

Saturday, January 8, 2011

Gempar!!!Kerajaan Negeri Selangor Guna Pihak Berkuasa Tempatan Untuk Kempen TandaTangan Selamatkan Air Di Selangor...



Assalamualaikum....

Nampaknya Kerajaan Negeri Selangor Masih Tidak Habis-Habis Ingin Menimbulkan Isu Air Di Selangor.

Mereka Menggunakan Pihak Berkuasa Tempatan Untuk Menggerakkan Kempen Tandatangan Di Pasar-Pasar Malam Pula Kini.

Saya Yakin Percaya Dalam Hal Ini Pihak Kerajaan Negeri Sebenarnya Tahu Bahawa Mereka Sudah Tidak Mampu Untuk Menanggung Subsidi Pemberian Air Percuma Di Selangor.

Itu belum Lagi Tuntutan Bagi Pengguna Meter Pukal Yang Masih Lagi Tidak Pernah Menikmati Pemberian Air Percuma Pada Mereka.

Oleh Itu Mereka Sedaya Upaya Cuba Untuk Menjadikan Kelemahan Mereka Sebagai Satu Kesalahan Pada Kerajaan Barisan Nasional.

Saya Yakin Janji Ini Hanya Tinggal Janji. Bahkan Saya Turut Yakin Jika Kerajaan Negeri Gagal Untuk Membeli Syabas Maka Pemberian Air Percuma Sebanyak 20 m3 Sebulan Pasti Akan Tamat.

Cukuplah Sandiwara Ini Terhenti DiSini.
Saya Yakin Rakyat Kini Semakin Matang Dalam Hal Ini. Kepada Kerajaan Pakatan Rakyat, Saya Berharap Agar Cukup-cukuplah kerja-kerja Penipuan Pada Rakyat Ini. Daripada Banyak Manifesto Pilihanraya Yang Telah DiTawarkan Pada Rakyat Negeri Ini Satu Pun Gagal Diterjemahkan Dengan Jayanya Melainkan Kegagalan demi Kegagalan yg telah dicipta.

Kepada Rakyat Negeri Selangor. " KATAKAN TIDAK" dan Kembalikan Kerajaan Ini Pada Kerajaan UMNO Barisan Nasional Pada Pilihanraya Umum Ke 13 Nanti. Insyaallah Saya Akan Terus Menulis Tentang Kepincangan Bahkan Mengenai Isu Air Ini Dengan Lebih Terperinci Dalam Sedikit Waktu Nanti.

"Sayangi UMNO, Yakini BN"

Anuar Basiran
08.01.2011

No comments:

Post a Comment